9 iš 10 – ties pradėjusių programą vieną dieną išrėkia šį klausimą. Būtų galima tam reiškiniui netgi kokį mokslinį terminą suteikti, pvz.: lieknėjimo programos trečiojo žingsnio krizė. Kad solidžiau skambėtų.

Valgo žmogelis sumuštinį: duona, sviestas, sūris, diena iš dienos ir vargo nemato. Negavo sumuštinio tris dienas ir prasidėjo krizė, kurios pagrindinis simptomas – nėra ką valgyti. Panašiai, kaip moteriškė stovi su apatiniais prieš perpildytą rūbų spintą ir … nėra ką apsivilkti.

Na, o jei rimtai, tai viskas čia normalu. Keičiant mitybą kaip ir darant bet kurį kitą pokytį reikia laiko. Išmokt vairuot mašiną reikia laiko. Reikia ne tik žinoti teoriją, reikia laiko įgudžiams susiformuoti. Naujiems maitinimosi įgudžiams susiformuoti taipogi reikia laiko.

Pasiimk popieriaus lapą ir susidaryk savaitės meniu. Per daug nedetalizuok. Tiesiog imk ir rašyk. Sudėliok ant popieriaus lapo visą savo būsimą savaitę. Įdėk į meniu sriubas, troškinius, žuvies, makaronų, daržovių patiekalus, košes, apkepus, vaisius, salotas…. viską kas tik šaus į galvą. Neanalizuok ir neatsirinkinėk kritiškai, tiesiog rašyk. Pats netruksi įsitikinti, kad sugebi prigalvoti begales patiekalų.

Kai jau patiekalai pradės nebetilpti į savaitės rėmus, peržvelk savo sąraša labai kruopščiai ir atsirink patiekalus, kuriuos norėtum pasigaminti ir valgyt per artimiausias dvi dienas. Taigi iš septynių dienų meniu atsirink tai kas tau atrodo geidžiamiausia. Pasidaryk šių patiekalų ingredientų sąrašą. Dabar jau laikas į parduotuvę.

Nežiūrėk į viską per daug rimtai ir įsitempęs. Gal tokio sąrašiuko tau prireiks tik vieną kartą ir “praplyš“ idėjų maišelis, o gal pamėgsi planuoti ir nuolat apgalvosi savo meniu pora dienų į priekį. Visi metodai geri. Svarbiausia valgyk tai kas tau skanu ir sek, kad į tavo lėkštę nepatektų tukinantys produktai. Jeigu primiršai kas jie tokie, žvilgtelk čia.