Radau jūsų interneto puslapį, perskaičiau su didžiausiu malonumu. Labai jaukus, mielas, įdomus puslapis. Seku kiekvieną dieną ir labai smagu, kad jūs esate aktyvūs, kiekvieną kartą randu naujų žinių. Esu tingi skaitytoja, nelinkusi komentuoti, bet jūs mane taip išjudinote, kelias dienas svarsčiau – rašyti ar nerašyti?…:)

Esu Raimonda. Man 38 metai. Ūgis 174 cm., įprastas svoris 73 kg. Ko tik nesu išbandžiusi….Kaip aš pavargau nuo tokių ieškojimų, ir yo-yo efektų…Bandžiau ir kopūstų dietą, L.Vaikulės dietą, valgymo kas 2 valandas (įskaitant ir arbatas) dietą, maistas be druskos ir be cukraus, atsisakymas mėsos… Galiu save pagirti – kantrybės turiu, ir rezultatų sulaukdavau, bet visi žinom, kad tai laikina. Man baugu pasidarė, ką aš su savimi darau, kiek mano organizmas kentės mano eksperimentus??? Jau ir bulimija buvo prasidėjusi, siaubas… Kai pradedi bijoti maisto, nebežinai, ką valgyti, pasijunti tokia nelaiminga, nubausta, kad viskas prie ko prisilieti – kalorijos, kalorijos, kalorijos… Nelaikau savęs storule, bet norisi, kad drabužis gražiai priglustų prie kūno, galu gale, kad vasarą prie paplūdimio nebūtų gėda nusirengti…Manau nėra vieno stebuklingo recepto, kuris tiktų visiems. Reikia ieškoti, kas tau tinka, reikia pažinti save, savo organizmą. Organizmas mums kiekvieną dieną trimituoja, kas blogai, ar kas gerai:). Pvz. vidurių užkietėjimas, mieguistumas, blogas burnos kvapas, nešvari oda… Patarimų aplinkui pilna, bet…reikia galvoti SAVO galva :).

Man jūs patikote, kad propaguojate normalų skanų maistą. Gal tik nesutikčiau, kad visiškai reikėtų atsisakyti cukraus, kavos. Jei jau žiūrėtume visas blogybes, tai ir druska yra negerai, o jūs jos neatsisakote. Kai perskaičiau nuo A iki Z jūsų puslapį, dar pritaikiusi savo patirtį, rezultatas po 5 dienų – minus 1,5 kg.!!!!!!:))). Tai valgymas 3 kartus per dieną. Bet mano pusryčiai prasideda nuo puodelio kavos su pienu ir 0,5 šaukštelio cukraus, prieš tai, ką tik atsikėlusi išgeriu daug šilto vandens su citrina. Bet kavą geriu su tokiu malonumu, be jokios sąžinės graužaties….Pietums įvairios trintos sriubos, be grietinės, troškiniai, košės. Labai labai skanūs jūsų patiekalai – indiškas karis DIEVIŠKAS:), avokadų salotos-mmm, ir dar tiek daug receptų laukia manęs, kad tik jūs nesustotumėte:). O vakarienė būna įvairi, kartais tenoriu pasukų stiklinės, sumaišytos su maltais linų sėmenimis…

Bet vieną supratau, nereikia užsiciklinti ties keliais patiekalais. Man buvo atradimas, jūsų patarimas rinktis pieno produktus iki1 proc. riebumo. Įtariau, kad pieno produktai man netinka, bet taip juos mėgstu…O dabar galiu ramia sąžine gerti pieną, valgyti varškę, bet iki 1proc. riebumo:). Ir saldumynų nebesinori, bet nemanau,kad jų visam gyvenimui atsisakysiu. Gabalėlis gero juodo šokolado nepakenktų:). Bet gal aš tik dabar taip galvoju, gal ir kavos atsisakysiu greitai, šito tai nežinau. Kaip ir anksčiau nežinojau, kaip gali būti skanu daržovių troškiniai be mėsos:). Manau, man dabar geras laikas pokyčiams, laiko turiu, auginu 15 mėnesių dukrytę, nevargina stresas, įtampa, tai irgi duoda daug įtakos mitybai. Žinau, kas tai yra emocinis valgymas…O dėl sporto sutinku su jumis. Kol nėra tam ūpo, kol tau yra kančia, to nereikia. Bet kai svoris kris, energijos pliūpsnis atsiras, tai ją reikės kur nors padėti:))). Vieniems tiks sportas, kitiems paprasčiausi ilgi pasivaikščiojimai, o tretiems-seksas:))).