Sveiki,

Nutariau ir aš pasidalinti savo istorija.

Jūsų puslapį atradau visai neseniai, skaitant pasirodė, kad tai būtent tai, ko man reikia. Taigi – jungiuosi.

Man 20 metų, ūgis 173 cm, dabartinis svoris – 68 kg. Bet viskas ne taip paprasta.

Visada buvau apkūnoka, 16-18 metų svėriau apie 75 kg valgydama riebiai ir saldžiai. Svoris buvo gan stabilus, tad tikrai negalvojau kažką su juo daryti.

Tačiau įpročiai keitėsi. Tarp valgymų tapo norma kasdien nusipirkti ir suvalgyti porą saldžių bandelių ir 100 g šokolado. Daugiau pradėjau valgyti kavinėse. Rezultatas matėsi. Didžiausias mano užfiksuotas svoris – 93 kg, bet kadangi svėriausi retai, tikėtina kad buvo ir daugiau.

Praėjusią žiemą kiek susirūpinau, o kovo mėnesį mano gyvenimas kiek pasikeitė. Parūpo ir išvaizda (kankino dar ir spuogai), ir sąnarių problemos paaštrėjo. Svėriau 86 kg. Nusprendžiau, kad noriu būti sveikesnė ir lieknesnė.

Pradėjau riboti kalorijas, stengiausi valgyti dažniau ir sveikiau. Ekstremalių dietų nesu laikiusis, suvartodavau 1200-1600 kcal, kartais pasiduodavau pagundoms, bet grįždavau į kelią. Efektas buvo, kilogramai tirpo. Rugpjūtį svėriau 73 kg ir buvau nusprendusi, kad esu patenkinta. Iki pat gruodžio toliau kontroliuodama mitybą svorį išlaikiau stabilų.

Atsirado naujas pomėgis – šokiai. Dėl jų nutariau pasiekti minimalų sveiką svorį ir geriausią formą – apie 57 kg ir apie 20% kūno riebalų (šiai dienai turiu 30%). Gruodžio viduryje pradėjau aktyviai sportuoti sporto klube, ką mielai darau ir dabar. Vėl labiau apribojau kalorijas ir valgiau griežtai 5 kartus per dieną. Svoris sunkiai, bet krito. Nuo 73 iki 68 kg, tačiau yra ir problemų, kurios kankina seniai ir privertė ieškoti kažko tinkamesnio mano kūnui.

Labai kaupiasi dujos, ypač į antrą dienos pusę. Suvokiu, kad tai reiškia rūgimo procesus, kas negali būti sveika. Taip pat dažnai kankina žvėriškas apetitas vakarais, kuriam kartais pasiduodu ir prisikertu bet ko, pagrinde saldumynų ir kepinių.

Jūsų programa iš karto įvardijo šias problemas ir tuo patraukė mano dėmesį. Gilinantis visa programa pasirodė labai logiška, tad priimkite naują narį.

Kavos negėriau niekada, arbatą renkuosi vaisinę, natūraliai neturinčią kofeino. Nerūkau. Cukrų vartoju labai ribotai, priklausomybę jam manau nugalėjusi, nors kartais nuodėmių ir būna. Pradedu nuo antro žingsnio ir visiškai išbraukiu cukrų, toliau gyvenu be miltinių.

Jūsų programos dalyviai atrodo labai draugiški, naudojant receptus galėsiu palepinti ir bet ką valgančius namiškius. Tikiuosi, kad kitiems bus įdomi mano būsima patirtis, galbūt gausiu patarimų ir rasiu palaikymą.

Aš pasiruošusi keisti savo gyvenimą.

Ačiū jums, kad esate!
Karina