Istorijos

Geriausias lieknėjimo programos įvertinimas – tavo istorija.

Tu sukaupei jėgas nugalėti antsvorį, jau skaitai apie lieknėjimo programą ir praktikuoji tai kas dieną? Matai teigiamą rezultatą? Jau atsikratei antsvorio? Jautiesi energingesnis?

Pasidalink savo lieknėjimo istorija su kitais Lieknųjų Gurmanų skaitytojais!

Istoriją siųsk istorijos@lieknas.com

26 Komentaras (+add yours?)

  1. Sonata
    Vas 27, 2013 @ 13:58:49

    Sveika,Natalija,laukiam tavo istorijos,laikysimes kartu,o tavo patirtis,pades mums visiems,dalykis,rasyk,lauksim.

  2. Natalija
    Vas 27, 2013 @ 13:50:30

    Sveiki, aš Natalija. Neseniai suvokiau, kad tikrai turiu priklausomybę cukrui. Kavos geriu 1-2 puodelius per dieną, galiu ir be cukraus, bet saldumynams poreikis atsirado nenormalus… Buvau “mėsinė“, saldainių nuo vaikystės nevalgiau daug, o dabar vakare prieš miegą užsimanau kaip mažas vaikas. Alkoholio nevartoju daug metų, mečiau rūkyt, o su maistu bėda… Bandžiau domėtis žaliavalgyste, bet po tokių koktelių labai užsimanau mėsos. Man patiko jūsų idėja, istorijos. Gal su jumis kartu man pavyktų užsikabinti? Na šiandien jau sukrimtau porą sausainių su kava, bet pietums turiu troškintų daržovių, labai liesų su perlinių kruopų koše. Diena bus puiki, tik va kaip vakare nesusigundyti sumuštiniais. Pati darau jogurtą, turiu labai daug žinių ir medžiagos apie sveiką mitybą, bet kai reikia taikyt sau – palūžtu…Labai pavargau nuo savo svorio, jis jau 100, o ūgis 163. Tikra bėda, nepatinku pati sau tokia, o jau nekalbu apie sveikatą. Diabeto dar nėra, bet turiu skydliaukės nepakankamumą, tas irgi nepadeda lieknėti, ir metų ne 18…
    Ačiū kad esate 🙂

  3. ruduoke
    Lap 08, 2012 @ 14:04:02

    Aš termopuodelyje verdu. Darbe pusryčiai pasakiški. Įsipilu puodelin avižinių dribsnių du trečdalius. Įberiu truputį druskos. Tada užpilu iki viršaus verdančiu vandeniu, pamaišau šaukštuku ir užsuku. Po pusvalandžio susitrinu dubenėlyje bananą, įsiberiu riešutų ar moliūgo sėklų, susikrečiu išbrinkusius dribsnius, viską išmaišau ir šluoju, užsigerdama jogurtu ar sultimis. MMMMMm.

  4. Rita
    Lap 08, 2012 @ 13:21:03

    neberašysiu.. Laiko neturiu, tai rašau nesąmones. Po 10 min.
    Kitą savaitę prisiduosiu. Dabar žiaurus darbymetis. Jus skaitau, bet rašyt negaliu išsamiau

  5. Rita
    Lap 08, 2012 @ 13:19:45

    Tiesa, mano plyta elektrinė, tai išjungtos verda ir šunta. Su dujine po 120 min. dar kartelį užvirinčiau

  6. Rita
    Lap 08, 2012 @ 13:18:11

    uoj, Ema, sorry, nemačiau tavo klausimėlio. Neturiu aš termopuodelio. Nutariau, kad nieko neduos man. Kruopas užpilu verdančiu vandeniu ir pvz. miežines ar močiutės kruopas (mano mėgiamiausias) paverdu 5 min. Išjungiu ir einu dušan. Po 25 min. gatavos.Paskaninu aliejuje pakepinta didele svogūno galva

  7. Ema
    Rgs 01, 2012 @ 10:06:53

    Rita, gal galetum aprasyti kaip verdi kruopas termopuodelyje? ir kokias kruopas rekomenduotum?:) dekoju:)

  8. Rita
    Rgp 31, 2012 @ 14:49:18

    Ema, aš niekada neverdu kruopų 1 min, 5 min. Tai jau virtos, labai smarkiai perdirbtos kruopos. ten daug cukraus ir saldiklių, esencijų ir kitokio šlamšto. Aš verdu tikras kruopas.

  9. Anonimas
    Rgp 31, 2012 @ 14:07:07

    Ema,CUKRUS?

  10. Anonimas
    Rgp 31, 2012 @ 12:23:49

    CUKRUS?

  11. Ema
    Rgp 31, 2012 @ 11:56:34

    Hm..:) bet aš irgi taip darau, tačiau tam nereik jokio termopuoduko:) užtenka kruopas užpilti verdančiu vandeniu į puodelį, apdengti jį kad ir lėkštute ir palaukti 3-5 minutes:)
    Nors toks košytės iš pakelių ir nedengiamos išbrinksta:) o sudėtis jų, man atrodo, nėra labai bloga: avižiniai dribsniai, aviečių gabaliukai, cukrus, druskas ir vanilinas. Viskas:)

  12. Rita
    Rgp 31, 2012 @ 11:29:54

    termopuodukas ne elektrinis. Jis kaip termosiukas . Užsukamas, galima vežtis į darbą. Kruopas tiesiog užpili verdančiu vandeniu

  13. Danutė
    Rgp 31, 2012 @ 11:18:41

    Emai, tai termasiukas :))

  14. Ema
    Rgp 31, 2012 @ 11:05:20

    Sveiki:) ačiū už komentarus:) bet jei valgyčiau daug, tikrai niekada nepasiekčiau norimų rezultatų:) nesu kankinė, mane toks meniu puikiai tenkina:) ir kuo toliau tuo smagiau pagaunu tokį ritmą:) vakar vakarienei pvz valgiau darzovių troškinuką:) atrodo ir lengvas ir nedaug, bet sotu:)

    O kaip ten su tuo greitpuoduku? jis elektrinis?

  15. Anonimas
    Rgp 30, 2012 @ 17:37:51

    Sveika prisijungus,Ema.Kaip ir sako Ruduoke,tikrai badas!Manau,didink porcijas ir atsipalaiduok.Dziaukis procesu ir neversk saves per prievarta sportuot,jei norisi, tada suprantama sportuok,bet svarbiausia ATSIPALAIDUOK!Nereikia cia ribot porciju,jei skaitei komentarus,straipsnius,turejai suprast,kad valgom daug ir skaniai.Linkiu kuo dideliausios sekmes tau.Sonata.:)

  16. ruduoke
    Rgp 30, 2012 @ 15:18:00

    Topcentry mačiau, mandresni tokie, o paprastesnių sakyč maximoj tikrai yra.

  17. Rita
    Rgp 30, 2012 @ 15:11:42

    ruduoke, kur nusipirkti termopuodelį?

  18. ruduoke
    Rgp 30, 2012 @ 14:15:45

    Ema, tu gi tikra kankinė… Vietoj to sūrelio valgyk sočiai visko, kas be cukraus ir be miltų. O ryte košę virk termopuodelyje, užpili verdančiu vandeniu grikius ar avižų dribsnius – ir po pusvalandžio šluok sau su trintu bananu. Laiko neužims. Skaityk atidžiai produktus, venk visokių chemijų ir perdirbto maisto. Energijos turėsi ne mažiau, o svoris kris ir nebesugrįžinės. Aišku, jei tas gyvenimo stilius liks LG programoje.

  19. Danutė
    Rgp 30, 2012 @ 13:57:51

    Ema, jau labai “kūdi“ tavo pietūs, mes valgome skaniai ir sočiai 🙂

  20. Martynas
    Rgp 30, 2012 @ 13:15:40

    Labas Ema, ar galėtum pasiųsti savo istoriją į istorijos@lieknas.com? Taip galėsime diskutuoti ir komentuoti:)

  21. Ema
    Rgp 30, 2012 @ 13:08:42

    Sveiki,
    Prie Jūsų jungiuosi ir aš:) prieš gerus 2,5 metų, tinkamai maitinantis ir truputį sportuojant mano svoris nuo 63 kg. nukrito iki 54 kg. (nors trenerė sakė, jog optimalus mano svoris 56 kg.). Šiai dienai aš pamušiau visus savo rekordus- 64 kg.:) Kodėl taip įvyko? Visų pirma per tuos du metus atsirado sėdimas darbas, visų antra nebeliko sporto ir žinoma didžiausia indėlį įdėjo tai, jog apsigyvenome su vaikinu kartu, o tai reiškia, dažną, rimtos vakarienės (nebe jogurtas, o kepsnys) gaminimą ir žinoma valgymą vos ne vyro porcijomis:) Tačiau noriu pasidžiaugti kartu, kad įkvėpta Jūsų puslapio vėl susiėmiau, ir jau 4 diena mano dienotvarkė yra tokia: pusryčiams košė iš pakelio (35 gr., renkuosi kuo natūralesnę, nes tos tikrosios naminės košės paruošimui absoliučiai neturiu laiko), pietums keli variantai: arba varškytė/sūrelis arba daržovių salotos su trupučiu vištienos (tas truputis, tai tikrai nedaug, na žinot kaip parduota pakuotas mažąsias vištienos krūtinėles, tokias mažas juosteles, tai va, viena arba pusantros tokios juostelės), vakarienei arba jogurtas, arba šviežių daržovių salotos arba kiaušinis.
    Jei labai norisi valgyti tarp tų 3 valgymų, tuomet užkandžiams renkuosi obuolį:)
    Pradžia tikrai nelengva, ypač dėl to, kad, kaip matote, maisto kiekis laaabai stipriai apribotas:) BET pagaliau jaučiu energijos antplūdį, vietoj sunkumo skrandyje:)
    Ai…ir dar stengiuosi jau antrą savaitę nubėgti po 3 km. bent du kartus į savaitę:)
    Tikiuosi Jūsų palaikymo:)

  22. Martynas
    Lie 02, 2012 @ 11:14:51

    Labas Ašara, rekomenduoju pasiųsti mums savo istoriją, tada bus viskas labai aišku apie tavo patirtį ir tikslus – tikrai palaikysime ir patarsime:)

  23. Asara
    Lie 02, 2012 @ 11:04:43

    Sveiki,

    partizaniškai laikiausi programos kelias savaites, jaučiausi gerai, Trijų kartų valgymas ir kartais užkandis apie 16 – 17 val.man tiko. Dabar vėl išsimušiau iš ritmo. Jaučiu, kad man labai reikia palaikymo, nes jau n – kartų liekneju, tačiau rezultatai vis tokie patys. Tad labai norėtųsų, kad šįkart jau būtų paskutinis sėkmingas lieknėjimo ir sveiko gyvenimo pažadas. Kad jausčiausi ir atrodyčiau taip, kaip noriu :-).

    Iš anskto dėkoju už paramą ir patarimus.

  24. Anonimas
    Kov 10, 2012 @ 16:58:32

    Sveiki,dziaugiuosi radusi sita gurmaniska puslapi.Senai galvoju,kas cia man pagelbetu sveikiau maitintis,noro lyg yra,tik neina visko sudelioti.Tai dabar skaitau ir skaitau kas pas jus rasoma.Manau atsirinksiu ir pradesiu po trupuciuka judeti gera linkme:)Virssvorio nelabai turiu170/67,bet jauciuosi nelabai kaip,daznai pucia pilva,noras kazka saldaus suvalgyti daznai kankina ir panasiai.Aciukas visiems cia pasidalijusies savo receptukais ir patarimais.Pagarbiai Zita.

  25. Martynas
    Kov 09, 2012 @ 10:55:49

    Labas Egle:) labai malonu, kad mus suradai. Dar maloniau, kad Lieknėjimo Programa tau tinka. Didžiausia padėka būtų tavo dienoraštis Lieknųjų Gurmanų blog’e – atsiųsk savo istoriją, o po ja toliau komentuok ir vesk dienoraštį. Lietuviškos raidės tikrai ne bėda 🙂 visi linkime tau stiprybės ir kartu džiaugiamės dėl pirmųjų pergalių

  26. Egle
    Kov 09, 2012 @ 10:49:01

    Sveiki, mano vardas Egle. Is karto arsiprasau lietuvisku raidziu nenuodojima, sitos paslaugos mano kompiuteris man nesuteikia 🙂
    Jusu puslapi atradau tik vakar perskaiciusi straipsi Delfi. Siandien visa ryta skaiciau visus jusu straipsnius ir isitikinau kad, kad man si programa labai tinka. I r manau nebus labai jos sunku laikytis, nes kavos jau negeriu menesi, tik 1-2 puodeliai zaliosios arbatos per diena. Su saldumynais jau kovoju ir matau, kad MAN VISAI GERAI BE JU!!!!!!!!!
    Todel labai dziaugiuosi, kad jus atradau. Netgi kilo ideja rasyti jums dienorasti kad visais sunkumais ir laimejimais, kad kiti paskaite suprastu, jog ne jiems vieniems buna blogu dienu, ir prasiverzusiu emociju. Nes tik suradusiu jus supratau, jog man PAVYKS ir nereikes ieskoti dietologu ir daktaru pagalbos. Aciu labai.
    Linkiu jums geros dienos.

Komentuok

Įveskite savo duomenis žemiau arba prisijunkite per socialinį tinklą:

WordPress.com Logo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo WordPress.com paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Google photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Google paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Twitter picture

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Twitter paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Facebook photo

Jūs komentuojate naudodamiesi savo Facebook paskyra. Atsijungti /  Pakeisti )

Connecting to %s

%d bloggers like this: